Sunday, May 17, 2020

Jawatan Kosong di Affin Bank Berhad

Jawatan Kosong di Affin Bank Berhad mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan untuk memohon jawatan seperti senarai dibawah.Kepada sesiapa yang berminat bekerja di sektor Kerajaan dan swasta yang berkelayakan dipelawa untuk memohon sekarang juga iaitu :-

Affin Bank Berhad

Borang permohonan bagi jawatan di sektor kerajaan dan swasta jika anda berminat seperti dibawah :-

Blog Kerjaya Appjawatan.com iaitu senarai Jawatan Kosong di Malaysia bagi memudahkan permohonan anda. Untuk memohon sila ikut langkah seperti di bawah.

1.RELATIONSHIP MANAGER, PREMIER BANKING (NATIONWIDE)
2.MANAGER, CREDIT AUDIT & MANAGER, IS AUDIT
3.SENIOR RELATIONSHIP MGR / RELATIONSHIP MGR / ASST RELATIONSHIP MGR, SME BANKING
4.MANAGER, CREDIT MODELLING & ANALYTICS
5.ASSISTANT MANAGER, BUSINESS PLANNING & COMMUNICATIONS (CONTENT WRITER)
6.PERSONAL BANKER, WEALTH MANAGEMENT (NATIONWIDE)

Maklumat Jawatan Kosong:

Tarikh tutup permohonan: 23 Mei 2020
Lokasi :Pelbagai Negeri
Sektor :Swasta
Kelulusan Minimum :Ijazah
Status Pelantikan :Tetap/kontrak

Butiran Syarikat 

AFFINBANK menyediakan rangkaian produk dan perkhidmatan kewangan yang disediakan untuk pelanggan runcit dan korporat. Segmen perniagaan sasaran dikategorikan di bawah unit perniagaan utama seperti Perbankan Perniagaan, Perbankan Pengguna dan Perbendaharaan. Business Banking menawarkan perkhidmatan dalam perbankan korporat, pembiayaan kontrak dan pembiayaan perdagangan kepada syarikat, pelanggan institusi dan UKM. Perbankan Pengguna menyediakan kad kredit, pinjaman peribadi, gadai janji, simpanan / semasa dan perkhidmatan pengambilan deposit serta pinjaman sewa beli kepada individu.

Tagline kami mengenai "Perbankan Tanpa Halangan" menandakan penghapusan batasan dalam proses Bank dan juga sikapnya dalam melayani pelanggannya. Yang terakhir ini bermaksud menjangkau pelanggan, memperbaiki hubungan dengan mereka, membuat masing-masing merasa istimewa dan meningkatkan perkhidmatan kepada mereka. Secara sederhana, AFFINBANK menerapkan pendekatan baru untuk perbankan dan mengubah wajah perbankan konvensional.

AFFINBANK juga menyediakan produk dan perkhidmatan perbankan Islam melalui anak syarikat perbankan Islamnya Affin Islamic Bank Berhad (AFFIN ISLAMIC). AFFIN ISLAMIC memulakan operasi pada 1 April 2006 sebagai sebuah bank Islam yang lengkap, dan menawarkan rangkaian lengkap produk dan perkhidmatan Perbankan Islam untuk individu dan syarikat yang mematuhi prinsip dan undang-undang Syariah.

Penafian

Untuk pengetahuan semua, iklan kerja kosong ini hanya valid atau sah pada tarikh yang dipaparkan. Sila rujuk artikel ini dengan betul dan teliti tarikh post ini dibuat. Segala kerumitan, masalah dan salah faham yang timbul melibatkan tarikh iklan kekosongan jawatan ini adalah bukan tanggungjawab kami.

Bagaimana Cara Memohon Jawatan diatas:

(Pastikan anda rujuk iklan penuh melalui pautan di bawah terlebih dahulu sebelum mengemukakan permohonan anda)

Borang Permohonan 

Note: only a member of this blog may post a comment.