Friday, September 20, 2019

Pengambilan Polis Diraja Malaysia (PDRM) - Inspektor, Sarjan, Konstabel dan Konstabel Sokongan

Jawatan Kosong Terkini di Polis Diraja Malaysia (PDRM) mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan untuk memohon jawatan seperti senarai dibawah.Kepada sesiapa yang berminat bekerja di sektor Kerajaan dan swasta yang berkelayakan dipelawa untuk memohon sekarang juga iaitu :-


Borang permohonan bagi jawatan di sektor kerajaan dan swasta jika anda berminat seperti dibawah :-

Blog Kerjaya Appjawatan.com iaitu senarai Jawatan Kosong di Malaysia bagi memudahkan permohonan anda. Untuk memohon sila ikut langkah seperti di bawah.

1.INSPEKTOR POLIS GRED YA13 (LELAKI/WANITA)
2.SARJAN POLIS GRED YA5 (LELAKI/WANITA)
3.KONSTABEL POLIS GRED YA1 (LELAKI/WANITA)
4.KONSTABEL POLIS GRED YT1 (LELAKI/WANITA)
5.KONSTABEL POLIS ORANG ASLI GRED YP1 (LELAKI/WANITA)




Maklumat Mengenai Jawatan diatas

Tarikh tutup permohonan Terbuka 2019/2020
Lokasi : Seluruh Malaysia
Sektor : Kerajaan
Kelulusan : Ijazah , Diploma dan SPM
Tempat : Seluruh Balai Polis dan IPK dan IPD

Syarat Permohonan:

Mulai 20 Mac 2012, kesemua permohonan bagi pengisian jawatan di dalam Polis DiRaja Malaysia (PDRM) perlulah dibuat secara online melalui Portal Rasmi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) ~ spa.gov.my

Calon­calon hendaklah berumur tidak kurang 18 tahun dan tidak lebih daripada 28 tahun bagi permohonan menggunakan kelulusan PMR/SPM/STPM/Diploma/Ijazah SarjanaMuda/Sarjana dan tidak melebihi daripada 35 tahun bagi permohonan menggunakan kelulusan PHD pada tarikh pendaftaran.

Sila rujuk pautan : Skim Perkhidmatan PDRM.

Semua permohonan jawatan hendaklah dibuat melalui pautan di bawah. Bagi permohonan kali pertama, pemohon perlu mendaftar terlebih dahulu sebelum membuat pengisian maklumat yang diperlukan dalam sistem.

Pemohon disarankan untuk mengemaskini maklumat­maklumat terkini yang diperlukan di dalam sistem ini. Calon yang disenaraikan pendek sahaja akan dipanggil temuduga.

Calon yang berminat, sila isi borang pemohonan di laman SPA hantar permohonan terperinci dengan sijil anda dan pengalaman kerja yang lepas jika diminta menggunakan link di bawah.

Bagaimana Cara Memohon Jawatan diatas:

(Pastikan anda rujuk iklan penuh melalui pautan di bawah terlebih dahulu sebelum mengemukakan permohonan anda)

Klik Borang pemohonan dan syarat-syarat disini




Note: only a member of this blog may post a comment.