Wednesday, November 23, 2016

Bagaimana pengalaman calon PTD Dedah Sumber Rujukan Untuk Lulus Exam Online

Bagaimana pengalaman calon PTD  Dedah Sumber Rujukan Untuk Lulus Exam Online

Ramai dikalangan di luar sana ingin mengtahui bagaiamana ingin lulus peperiksaan Pegawai Tadbir Diplomatik gred M41.Apa kata kita lihat bagaimana komen yang telah lulus mengahadapi exam  Pegawai Tadbir Diplomatik gred M41.Jom kita lihat :-






Bagaimana rujukan ini bakal membantu anda?

Rujukan ini disusun untuk memberikan 'booster' kepada persediaan anda. 23 NOVEMBER sudah tidak lama lagi. Anda perlukan sesuatu yang komprehensif dan kami di sini mahu BANTU anda!


  • Menjimatkan masa anda! Kami bantu anda dengan penyediaan Nota-Nota ringkas untuk persediaan pantas anda. Anda bakal jimat 72 JAM!
  • Jelas format 2016! Jika anda menggunakan rujukan 2014 ke bawah, anda akan mengalami kerugian besar. Format telah diubah! Kami bantu anda faham format terkini!
  • Bagaimana soalan ditanya! Kami bantu anda untuk buang gugup + 'blur' peperiksaan online nanti. Contoh-contoh soalan dibina untuk memberikan gambaran jelas kepada anda bagaiman soalan ditanya.








Berita baik. Pihak Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) telah membuat panggilan calon-calon untuk jawatan Pegawai Tadbir Diplomatik (PTD) M41.Buat semakan di laman rasmi SPA ya. Saya rasa ada nama anda di sana.

Jika tak tahu apa link semakan,reply email ini, saya berikanterus untuk anda semak.Untuk rujukan, seperti tahun-tahun sebelum ini, satu-satunya rujukan yang digunakan oleh calonsejak tahun 2008 boleh didapati
di laman ini;

[+] LINK https://goo.gl/HXTXJ9
[+] LINK https://goo.gl/iOBGX4

Semak dulu panggilan anda ya!

Note: only a member of this blog may post a comment.