Saturday, November 07, 2015

Jawatan Kosong di Angkatan Tentera Malaysia (ATM) -­ 30 November 2015

Jawatan Kosong di Angkatan Tentera Malaysia (ATM)

Terdapat jawatan kosong di Angkatan Tentera Malaysia (ATM) pada November 2015. Oleh itu sesiapa yang berkelayakan dan memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan dipelawa untuk mengisi kekosongan jawatan di Angkatan Tentera Malaysia (ATM) sebagai:


1.Pegawai Kadet Graduan 

Angkatan Tentera Malaysia (ATM) mempelawa warganegara Malaysia LELAKI yang berkelayakan Ijazah Sarjana Muda (Kepujian) untuk berkhidmat sebagai Pegawai dalam Perkhidmatan Tentera Darat Malaysia (TDM), Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) dan Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM). Calon yang berjaya dan terpilih akan dilantik sebagai Pegawai Kadet Graduan untuk menjalani latihan Pegawai Kadet Graduan di Kolej Tentera Darat (KTD), Kapal DiRaja Sultan Idris I (KDSI I) dan Kolej Tentera Udara (KTU). 

Tarikh tutup permohonan pada November 2015
Lokasi : Seluruh Malaysia
Sektor : Kerajaan
Untuk maklumat lanjut serta syarat permohonan bagi setiap jawatan di Angkatan Tentera Malaysia (ATM) anda boleh membacanya disini:


http://www.mafhq.mil.my
Terima kasih kerana sudi membaca mengenai Jawatan Kosong diatas jika Jawatan Kosong bermafaat untuk anda silalah share kepada rakan anda juga.Jangan lupa baca post yang lain juga.

Note: only a member of this blog may post a comment.