Wednesday, August 05, 2015

Jawatan Kosong di Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) - 06 Ogos 2015



Jawatan kosong terkini di Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) Ogos 2015. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) sebagai :

1. Pereka Grafik N41 (PSH- Pegawai Sambilan Harian)

Tarikh tutup permohonan pada 06 Ogos 2015
Lokasi : Putrajaya
Sektor : Kerajaan
Borang permohonan sila klik dibawah :



1)Kelayakan: Memiliki sekurang-kurangnya ijazah sarjana muda dari universiti yang diiktiraf dalam disiplin Rekaan Grafik/Pereka Grafik atau yang setaraf.
2)Pengalaman Kerja: Tidak diperlukan
3)Gaji: RM100 sehari
4)Tempat bekerja: Unit Komunikasi Korporat, Ibu Pejabat Kementerian Kesihatan Malaysia, Putrajaya
5)Kemahiran yang diperlukan: Perisian Adobe Photoshop CS6, Illustrator, InDesign, Power Point, Movie Maker untuk MAC/Win
6)Tanggungjawab: Memiliki daya kreativiti yang tinggi, minat pada seni grafik, berkemampuan menghasilkan info grafik yang menarik dalam jangkamasa yang ditetapkan, peka terhadap setiap urusan kerja, fleksibel serta mampu melaksanakan pelbagai tugasan dalam satu masa dan boleh bekerja dalam satu pasukan dan di bawah pengurusan yang minima.
7)Kepada calon-calon yang berminat, sila emailkan resume dan contoh hasil kerja ke hapsah.ns@moh.gov.my atau hubungi kami di 03-88833469 untuk info lanjut.
8)Semua permohonan perlu diemailkan selewat-lewatnya pada 6 Ogos 2015 (Khamis) jam 12:00 tengahari.

Calon-calon yang disenarai pendek untuk temuduga perlu bersedia untuk melaporkan diri dengan kadar segera jika berjaya dalam temuduga.