Friday, September 09, 2016

Tesco menolak khabar angin berhenti operasi di Malaysia

Tesco menolak khabar angin berhenti operasi di Malaysia

KUALA LUMPUR: Tesco Malaysia hari ini menolak khabar angin di media sosial mengatakan bahawa syarikat itu akan menutup operasinya di negara ini.

Dalam satu kenyataan, Tesco Stores (Malaysia) Ketua Pegawai Eksekutif, Paul Ritchie berkata mesej yang dikemukakan di WhatsApp tidak dikeluarkan oleh Tesco Malaysia.

"Kami telah dimaklumkan tentang khabar angin mengenai Tesco dikemukakan di media sosial, terutamanya pada WhatsApp. Kami mengesahkan bahawa mesej telah tidak dikeluarkan oleh Tesco Malaysia," katanya.

Ritchie memberi jaminan bahawa syarikat itu akan terus berkhidmat pelanggan dan mengukuhkan perniagaan di seluruh negara.

"Kami ingin memberi jaminan kepada semua rakan-rakan, pembekal dan rakan kongsi yang kami berazam untuk terus berkhidmat pembeli kami, semasa bekerja keras untuk mengukuhkan perniagaan kami di seluruh Malaysia," katanya.

Tesco juga menyeru kepada semua orang untuk berkongsi maklumat secara bertanggungjawab dan mengucapkan terima kasih kepada semua orang-orang yang telah menghubungi mereka untuk mendapatkan penjelasan mengenai perkara itu.

Orang ramai juga boleh melayari laman web syarikat atau laman Facebook rasmi untuk berita terkini mengenai Tesco Malaysia.

Info:Astroawani

Note: only a member of this blog may post a comment.