Tuesday, May 07, 2019

Peperiksaan Online Memasuki Perkhidmatan Pegawai Tadbir Dan Diplomatik Gred M41

Jawatan Kosong Terkini di Jabatan Perkhidamatan Awam (JPA) dengan ini mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan untuk memohon jawatan seperti senarai dibawah.Kepada sesiapa yang berminat bekerja di sektor Kerajaan dan swasta yang berkelayakan dipelawa untuk memohon sekarang juga iaitu :-


Borang permohonan bagi jawatan di sektor kerajaan dan swasta jika anda berminat seperti dibawah :-

Jangan Lupa Join Channel Telegram Jawatan Kosong di Malaysia 

1.Pegawai Tadbir Dan Diplomatik Gred M41

Tarikh Peperiksaan : 16 Mei 2019 (Khamis)
Masa : 10:00 pagi hingga 12:25 tengah hari

1. Pegawai Tadbir Diplomatik Gred M41/400 Kekosongan 30 Simpanan

Boleh rujuk disini : Permohonan jawatan kosong sebagai Pegawai Tadbir Diplomatik Gred M41 - Tahun 2019

Calon yang hamil dan mempunyai masalah kesihatan kronik TIDAK DIBENARKAN untuk menduduki Peperiksaan Online Memasuki Perkhidmatan Pegawai Tadbir dan Diplomatik Gred M41. Ini adalah kerana calon-calon yang lulus peperiksaan online sahaja akan dipanggil menduduki Ujian Kecergasan dan Jasmani Kebangsaan (UKJK) yang dijangka bermula pada Julai 2019. Program UKJK ini mengandungi aktiviti lasak yang tidak bersesuaian dan boleh mendatangkan risiko yang besar kepada calon-calon tersebut.

"Segala pemakluman terkini mengenai peperiksaan akan dipaparkan di Portal Rasmi SPA dan Laman Facebook Rasmi SPA semasa peperiksaan dijalankan. Pastikan anda tidak ketinggalan dengan maklumat mutakhir pihak SPA!"

*Semua calon akan menduduki peperiksaan pada sesi dan masa yang sama, bermula pada jam 10:00 pagi hingga 12:25 tengahari.

(Pastikan anda rujuk iklan penuh melalui pautan di bawah terlebih dahulu sebelum mengemukakan permohonan anda)


(Klik Borang pemohonan dan syarat-syarat disini)

Note: only a member of this blog may post a comment.