Wednesday, August 01, 2018

Temuduga Terbuka untuk Polis Bantuan (BSN) - 2 Ogos 2018 (Khamis)

Jawatan Kosong terkini yang terdapat di Bank Simpanan Nasioanal (BSN) yang perlu diisi dengan kadar segera.Kepada sesiapa yang berminat bekerja di sektor Kerajaan dan swasta yang berkelayakan dipelawa untuk memohon sekarang juga iaitu :-

Borang permohonan bagi jawatan di sektor kerajaan dan swasta jika anda berminat seperti :-

1. Inspektor - Lelaki Sahaja
2. Konstabel - Lelaki Sahaja

Maklumat Jawatan Kosong:

Tarikh tutup permohonan 02 Ogos 2018
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Swasta 
Kelulusan Minimum :Ijazah dan SPM
Status Pelantikan :Tetap/Kontrak

Lokasi Temuduga :Ibu Pejabat Bsn Kuala Lumpur Wisma Bsn 117 ! Jalan Ampang 50450 Kuala Lumpur 
Tarikh/ Masa : 2 Ogos 2018 (Khamis)  8.00 Pg hingga 12,00 Tgh

KELAYAKAN DAN SYARAT-SYARAT 

Temuduga Terbuka untuk Polis Bantuan (BSN)

1.Berkelulusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) mengikut sistem terbuka dengan sekurang-kurangnya Lulus lima (5) mata pelajaran termasuk Bahasa Melayu dan Sejarah dalam satu peperiksaan ATAU dalam dua peperiksaan dalam tempoh tiga tahun berturut-turut.
2.Berumur tidak kurang daripada 18 tahun dan tidak lebih daripada 25 tahun.
3.Calon yang mempunyai kemahiran dan pengetahuan elektrikal serta komputer akan diberi keutamaan.

KELAYAKAN FIZIKAL .

1.Tinggi minima 1.67m tanpa sepatu.
2.Berat badan sekurang-kurangnya 53kg.
3. Body Mass Index (BMI) di antara 19-25.
4. Ukuran dada biasa sekurang-kurangnya 79sm dan 84sm semasa menarik nafas.
5.Lulus dalam ujian penglihatan bagi mata kiri dan kanan yang diuji berasingan dengan ketetapan V/6/9 tanpa cermin mata atau kanta lekap (contact lens).
6.Pengecaman warna dan pendengaran yang tidak cacat Tidak mempunyai sebarang kecacatan pada tubuh badan dan mental serta lulus pemeriksaan kesihatan termasuk pemeriksaan x-ray.

CARA PERMOHONAN . 

Calon-calon yang berminat dan memenuhi syarat-syarat dikehendaki hadir ke sesi pemilihan di pusat temuduga yang ditetapkan dengan mengemukakan salinan asal dan satu (1) set salinan fotostat sijil seperti SPM, Sijil Kelahiran, Sijil Persekolahan dan lain-lain sijil yang berkaitan serta sekeping gambar terkini berukuran passport. Resume, Kad Pengenalan, Sijil-

KOD ETIKA PAKAIAN . 

1Calon-calon yang hadir dikehendaki berpakaian kemas dengan memakai kemeja lengan panjang berwarna putih, tali leher, seluar slack berwarna hitam dan kasut pejabat.
2.Calon-calon juga dikehendaki membawa kemeja-T, seluar sukan (seluar pendek) dan kasut sukan bagi tujuan ujian pemeriksaan fizikal, kawad dan kecergasan.

MAKLUMAT TAMBAHAN . 

1.Ujian kecergasan dan saringan air kencing pengambilan dadah terlarang adalah diwajibkan Calon-calon hendaklah berada dalam keadaan sihat semasa menjalani ujian kecergasan.
2.Pihak BSN tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kecederaan, kemalangan, kematian atau apa-apa kesan selepas menjalani ujian kecergasan.
3.Calon-calon dikehendaki membawa keperluan alat tulis. . . Hanya calon-calon yang hadir sebelum jam 11.00 pagi sahaja yang dibenarkan .
4.Calon-calon yang lulus sesi ujian pemeriksaan fizikal, kawad dan kecergasan akarn .
5.Bagi calon yang terpilih, mereka layak untuk mendapat kemudahan yang ditawarkan menghadiri sesi ujian pemeriksaan fizikal, kawad dan kecergasan menghadiri Sesi Temuduga pada hari yang sama. antaranya Imbuhan Tetap Perumahan dan Elaun Bantuan Sara Hidup /Elaun Wilayah (Negeri Sabah dan Sarawak sahaja) tertakluk kepada terma dan syarat.

Bagaimana Cara Memohon Jawatan diatas:

Calon yang berminat, sila isi borang pemohonan di laman yang terdapat di bawah dan hantar permohonan terperinci dengan sijil- sijil anda dan resume kerja yang lepas jika diminta menggunakan link di bawah.

Pastikan anda memohon menggunakan borang dibawah dari pautan yang telah ditetapkan sahaja.

Borang Pemohonan dan Syarat-syarat boleh dilihat secara online






Note: only a member of this blog may post a comment.