Sunday, September 20, 2015

Jawatan Kosong di Jabatan Imigresen Malaysia -­ 24 September 2015

Jabatan Imigresen Malaysia

Terdapat jawatan kosong di Jabatan Imigresen Malaysia pada September 2015. Oleh itu sesiapa yang berkelayakan dan memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan dipelawa untuk mengisi kekosongan jawatan di Jabatan Imigresen Malaysia sebagai:


1. Pegawai Imigresen Malaysia KP17 ­ 437 Kekosongan

Tarikh tutup permohonan pada 24 September 2015
Lokasi : Seluruh Malaysia
Sektor : Kerajaan
Untuk maklumat lanjut serta syarat permohonan bagi setiap jawatan di Jabatan Imigresen Malaysia anda boleh membacanya disini:


http://www.spa.gov.my

Sukacita dimaklumkan bahawa sistem Borang SPA8i yang mengalami gangguan sebelum ini telah kembali beroperasi dengan baik. Sekira menghadapi sebarang masalah sila hubungi pegawai IT SPA di unit borang : 03/8885 6109/8885 6130 (pada hari bekerja) atau emelkan kepada shafarina@spa.gov.my atau hanim@spa.gov.my untuk bantuan.

Untuk makluman, tarikh tutup permohonan bagi jawatan Pegawai Imigresen Gred KP17 juga telah dilanjutkan kepada 24 September 2015 (Khamis).
Terima kasih

Info dari Laman Web :  http://www.spa.gov.my/web/guest/makluman-penting

Terima kasih kerana sudi membaca mengenai Jawatan Kosong diatas jika Jawatan Kosong bermafaat untuk anda silalah share kepada rakan anda juga.Jangan lupa baca post yang lain juga.


Note: only a member of this blog may post a comment.